[slikom] Re: Molim hitno za pomoc.

  • From: "NINO" <ninoslavstankovic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 22 May 2010 13:51:13 +0200

Uh, ovo je vec komplikovanije... Ako ne moze iz liste poruka obicnim pritiskanjem delete tipke, probaj da je otvoris i u File meniju idi strelicom do delete, pa aktiviraj sa enter ili jednostavnije kad je otvoris stisni ctrl i slovo d, mozda ce tako hteti da nestane... Drugih ideja nemam, verovatno ce se naci neko pametniji od mene da pomogne. ----- Original Message ----- From: "zvonko mijokovic" <zvonko.mijokovic@xxxxxxxxxxx>