[slikom] Re: Moderatorski poslovi

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 25 Dec 2006 19:54:09 +0100

     Zdravo Nikola,

     Kao jedan od moderatora liste slikom, nemam takvih problema,. Dobijam
dosta takvih poruka ali sa adresa koje nisu na listi, to su uglavnom spam
poruke pa ih i ne otvaram. doboljno je da vidim adresu i da znam da je ne
trebam otvoriti. Posljednjih dana je dosta takvih poruka, nekada cak i
desetak.
     Zasto dobijas takve poruke, da li je lista koju moderises takva da sve
odobravas ili je nesto drugo u pitanju?

Gradimir

Od: "Nikola Rundek" <rundekni@xxxxxxxxx>
Za: "Slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
Poslato: 25. decembar 2006 18:20
Tema: [slikom] Moderatorski poslovi

Zdravo!
Imam problem u poslicu koji moderatori obavljaju.

Kada dobijem poruku od freelists mailing list managera da propustim ciju
adresu, tj. njenu poruku na listu, tu istu poruku ne mogu otvoriti, a i
opcija je forward nedostupna.

Outlook se naprosto smrzne, a nakon grcevitog mog setanja izmedju prozora
nudi opciju za (ne)slanje izvjestaja o greskama.

Kada pokusam spremiti ovu poruku u tekstualnom obliku, te ju7 kopirati u
novu praznu poruku, nakon naredbe sent opet slijedi smrzavanje.

Stoga je moj ovaj posao malko zeznut, a mnogo je zahtjeva za odobrenjem
prolaska poste.

Pozdrav!