[slikom] Moderatorska poruka - preporucujem da se cita

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: "Lista SliKom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 30 Jan 2014 09:32:56 +0100

        Zdravo svima,

    Kako sam naslov poruke kaže, ovo je moderatorska poruka i isključuje
svaku mogućnost da se na nju reaguje preko liste. Istovremeno može se
pisati na moju ličnu adresu ili na adresu moderatora. Nekako baš jutros
kada mi treba internet, ostado bez mogućnosti da ga koristim. Nadam se da
će ova poruka proći, da će biti čitljiva mada koristim neki zaobilazni put
da je pošaljem.
    Ova poruka po sadržaju i nema neku posebnu vezu sa listom, ovdje bi se
moglo reći da više koristim privilegije moderatora da objavim ovaj tekst.
Istina, moglo bi se desiti da ima veze pa preventivno djelujem prije svega
zbog članova liste. Ja ću se sam već nekako snaći.
    Ne znam da li neko od vas ima iskustva sa zloupotrebom e-adresa.
Poslije ove poruke možda ćete drugačije razmišljati. Juče mi stiže
obavještenje o aktivnosti, komentarima na Youtube na sadržaje koje ostavlja
na svom kanalu Opštinska Organizacija slijepih i slabovidih Teslić. Još
konkretnije na jedan sadržaj kojeg je prošle godine snimila i emitovala
Televizija Republike Srpske. Emisija se zove: 100 lica a jedna priča. U 78.
emisiji sam bio lično u fokusu. Inače u ovom RTRS serijalu od 100 emisija
ima još članova ove liste. I u tom obavještenju, radi se o tri obavještenja
nalazi se tekst tri komentara ostavljena u jednom danu. Sam komentar nema
nikakve veze sa sadržajem emisije, još manje sa Opštinskom Organizacijom
slijepih i slabovidih u Tesliću ali ima veze sa sadržajem sa drugih mailing
lista i sa adresama članova sa ove liste. Autor tih komentara, namjerno
preskačem ime tog autora, kopira sadržaje nekih poruka sa drugih lista
uključujući i vrlo vulgarne fraze kao i u njima i e-adrese te ih tako
ostavlja da budu javno dostupne na Youtube.
    Ovdje želim samo obavjestiti članove ove liste da sadržaji na kanalu
OOSST nemaju nikakvu vezu sa ovom listom, još manje sa članovima liste. Sam
tekst, način pisanja i vrijeme kada je komentar ostavljen govori mnogo
više. Jest, znam da se komentar može ukloniti, to je stvar administratora
OOSST kanala, mada mislim da komentar neće biti ukljonjen jer on više
govori o njegovom autoru nego o sadržaju samog kanala ali se ja kao
moderator i OOSS teslić kao vlasnik žele unaprijed ograditi o svakoj vezi
tih komentara sa ovom listom i činjenicom da su tamo ostavljene i neke
e-adrese.
    Za zainteresovane više detalja na linku ispod, uz napomenu da se na ovu
poruku ne reaguje a istovremeno da se može meni lično pisati kao i na
adresu moderatora. Link sa Youtube je:
http://www.youtube.com/watch?v=Nmk7l8iP_Jw&google_comment_id=z12rxj4hrke4spmli22jgnlz3mzbchsxt04&google_view_type

    Pozdrav, Gradimir