[slikom] Moderatorska poruka. Vrlo Hitno

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 7 Oct 2015 08:47:43 +0200

Zdravo svima,

Ovih dana su vrlo aktivni virusi, hakerski napadi i slično... Gdje će
nas sve ovo odvesti ne znam ali opreza je potrebno više nego do sada. Web
portal "SliKom" je očišćen od virusa. Zanimljivo da se hakerski napad desio
jednom vrlo ozbiljnom serveru i da su se dobrano namučili da se oslobode
svih posledica.
Poruku koju čitate ispod je primjer nekog virusa. Ne znam kojeg ali
nema veze sa Web portalom "SliKom" a sama poruka u sebi ne sadrži virus.
Virus ili već šta drugo je na konkretnom računaru pokupio adrese iz
adresara i poslao ovu poruku na sve te adrese. Kako se na tom korisničkom
računaru nalazi i adresa ove liste, tako je poruka stigla i na listu.
Tifa je u Tuzli, sigurno je da nije otputovala u Tursku i sigurno je da
ne traži da joj pošaljete 1.250 Eura.
Pozdrav i čuvajte se virusa, hakera, krekera i ostalog đubreta sa
interneta.

Pozdrav, Gradimir

Od: "tifa tucic" <tifa.tucic@xxxxxxxxx>
Poslato: sreda, 7. oktobar 2015 07:57
Tema: [slikom] Vrlo Hitno

Oprosti što ti se javljam ovako. Otputovao sam u Turska, i moja torba, u
kojoj je bila putovnica i kreditne kartice su mi ukrali. Veleposlanstvo će
mi pomoći i dozvoliti mi da letim bez putovnice, samo moram platiti kartu i
podmiriti račune u hotelu. Nažalost, do novca ne mogu doći bez kartice.
Kontaktirao sam banku, ali treba im još vremena da mi naprave novu karticu.
Mislio sam te zamoliti da mi posudiš nešto novaca koje ću ti vratiti po
povratku. Treba mi 1.250 eura da pokrijem troškove. Moram biti na prvom
sljedećem let. Mogu ti proslijediti detalje o tome kako vi možeš slati
novac.
Molim te javi mi je li to moguće. Željno iščekujem tvoj odgovor!.
Srdačan pozdrav!

Tifa

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom
5. Twitter: https://www.twitter.com/slikom