[slikom] Re: Mobilkom u Srbiji

  • From: "DAVID PODREKA" <david_podreka@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 27 Apr 2007 06:36:07 +0100

Ciao!

Dali se zna kakva ce im biti pokrivenost u samom startu? Cisto sumljam da ce
na pocetku uspjeti pokriti cijelu Srbiju, jer to je velik posao, iziskuje
puno opreme, mnostvo dozvola za postavljanje svake pojedine bazne stanice za
svaku pojedinu lokaciju itd. Zato se u cijelom svijetu u takvim situacijama
sa jednom od preostale dvije mreze potpisuje tzv. "Nacionalni Roaming" koji
osigurava novom operatoru iste uvijete poslovanja na trzistu kao i
preostalim operatorima. Tako ovdije kod nas funkcionira "Tele2" koji tamo
gdje nema vlastiti signal koristi "VIP" mrezu, s tim da korisnici uvijek
placaju istu cijenu razgovora bez obzira bili na maticnoj mrezi ili se
koristili "VIP-ovom" zbog nepostojanja maticnog signala...

David