[slikom] Miponi-pitanje

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 2 Nov 2013 22:10:06 +0100

Pozdrav svima! U¹ao sam u miponi i bilo je ponuðeno da nadogradim na novu
verziju, ali nisam uspio. da li mi netko mo¾e poslati najnoviju verziju
navedenog programa privatno? I¹ao sam preuzimati nekakve dokumentarce jer sam
dobio linkove i kada sam stavio par linkova za skidanje nisam uspio ni¹ta
preuzeti jer javs ka¾e da je gre¹ka tokom preuzimanja i ne znam kako rje¹iti
problem da u miponi stavim 3 linka da se odjednom preuzimaju?
Preko mozile sam stavio jedan link da se preuzima, a kada sam i¹ao staviti
drugi link ga nije htjelo prihvatiti. Taj jedan link kojeg sam preko mozile
stavio da se preuzima se jo¹ uvijek preuzima i sprema u mapu preuzimanja. Iz
kojeg razloga preko mozile nisam mogao staviti i druge linkove da se
preuzimaju?

Boris Bjedov