[slikom] Milesa trenutno ne peva, ali vas pozdravlja

  • From: "Todosijevic" <todosijevic.ns@xxxxxxxxx>
  • To: "Slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 23 Dec 2015 00:32:57 +0100

Cenjeni poznanici i prijatelji,

22 Decembra sam imao razgovor sa Milesom Mihajlović i ako ne zamerite,
prepričao bih vam ga. Neko zna, a ako ne grešim, mnogi ne znaju,
da je naša drugarica i poznata Pevačica: Milesa Mihajlović nedavno doživela
ozbiljnu, saobraćajnu nesreću u Inđiji, od koje se sada oporavlja
u sremsko mitrovačkoj bolnici.Umesto da se bezbedno vrati iz kupovine
svakodnevnih potrebština i uživa u sreći novorođenoga unučeta, Milesa je
stradala, a žena, koja je vodila preminula. Za sada je još uvek nepokretna i
treba pomoć drugoga, ali je pri svesti i može se sa njom sasvim normalno
razgovarati, a oporavak teče uspešno. Bila je u komi oko dva i po dana i
ispričala mi je neke svoje para normalne događaje, A, koji se graniče sa
pričom sa onog sveta.
Ne bih da vas time zamaram, samo ću napisati da se iz njene priče srela sa
našom Heroinom: Milunkom i Veljkom Ramadanovićem.
U nadi da će vrlo brzo prevazići sve zdravstvene probleme,
prenosim vam njene pozdrave.

Milan Todosijević

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom
5. Twitter: https://www.twitter.com/slikom