[slikom] Re: Mikrofon i zvucnici

  • From: "Edo" <ekrso@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 16 Oct 2005 22:53:36 +0200

Ovako care: U koliko ti je engleski windows potrebno je da uradis sljedece:
Start control panel pa sound and audio device pa zatim u audio odabrati
pleiback i tamo kliknuti na volume baton ili schalter u koliko je de verzia
jawsa tako bi izgovorio. Zatim traziti mikrofon ili sad neznam koja je sound
kartica i staviti na mikrofon mutte. U koliko se to ne pojavljuje potrebno
je da sa alt p odaberes i enter na propertis i tamo trazi mikrofon i
chekiraj ga u koliko ga nema pa ok i onda ces se prebaciti na pleiback gdje
ces chekirati na mikrofon mute. Zatim ces zaztvoriti pleiback i potraziti
defold device u rekordingu i tamo takodje kliknuti na volume ui u koliko
nije mikrofon chekiran selektovati ga obavezno. Za daljnje informacie u
koliko ti nebudu jasne slobodno me pitaj dobices odma odgovor.