[slikom] Re: Microsoft se predomislio: Podrska za Security Essentials na Windows XP do juna 2015.

  • From: meda minic alb <medaminic_alb@xxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 18 Jan 2014 07:46:00 +0100

Dobro jutro Gradimire, dobro jutro svima!
 Hvala ti za ovako radosnu jutarnju vest, jer ovog tmurnog punog oblaka
zimskog jutra nije moglo nista bolje da nas obraduje i donese nam toliko
radosti, svima nama, koji koristimo x p operativni sistem na svojim
racunarima.
 Mene, a nadam se i ostale korisnike je ovom vescu ogrejalo sunce puno
topline, bas kao u sred leta.
 U to ime tebi, svim naprednim i manje naprednim korisnicima racunara i
clanovima ove liste puno, puno pozdrava upucuje od srca:
Meda Pancevo