[slikom] Re: Microsoft outlook express i gmail

  • From: "narcis" <cvece24@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 17 Mar 2011 22:51:23 +0100

pozdrav nikola ima jedan programcic koji se zove g mail kontakt kod kojeg
upises sve podatke posle instalacije i onda ti on poveze tvoj mejl sa autluk
ekspresom i tako mozes citati mejlove preko autluka.ja imam taj program pa ako
hoces mogu ti ga putem skajpa ili putem mejla poslati posto je mali i lako se
instalira