[slikom] Microsoft office 2003

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 9 Feb 2011 09:32:29 +0100

Postovani listeri! Zamolio bih nekoga tko ima microsoft office 2003 i tko mi
zeli pomoci da mi se javi privatno pa da se cujemo preko skipe-a da mi ga
posalje i pomogne oko instalacije, te bih takodjer zamolio da mi netko objasni
kada instaliram spomenuti office na koji nacin otvarati word-ove dokumente iz
novijih verzija word-a koji se otvaraju pomocu dodatka za word kojeg sam
nabavio?
Sada imam instaliran microsoft office 2007 i u tom offisu ne mogu ulaziti u
menije pa bih zato htio preci na microsoft office 2003.