[slikom] Microsoft šalje Windows 10 na vaš PC i bez zahteva

  • From: Barbara Demirović <baca.demirovic@xxxxxxxxx>
  • To: pricaj_pricaj@xxxxxxxxxxxxxxxx, svezaraju@xxxxxxxxxxxxxxxx, duhovni-kutak@xxxxxxxxxxxxxxxx, slikom@xxxxxxxxxxxxx, List-Daj-Dam@xxxxxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 14 Sep 2015 16:02:24 +0200

Advertiser Srbija
Američki tehnološki gigant Majkrosoft će prebacivati svoj nov operativni
sistem Windows 10 korisnicima personalnih kompjutera (PC), iako oni za
to nisu uputili zahtev
Microsoft

To pokazuje koliko je Majkrosoftu zaista stalo da korisnici starih
verzija „Vindouza“ pređu na novu, prenosi veb portal 01net.com.Dosad je
75 miliona ljudi, korisnika prethodnih verzija „Vindouza“ – sedmice i
osmice, besplatno prešlo na „Vindouz 10“, tako što su prethodno uputili
zahtev za to.
Majkrosoft učitava fajlove novog sistema na PC-ja korisnika preko
„Vindouz apdejta“, svoje usluge za ažuriranje „Vindouz“ komponenti.
Prebacivanje će biti urađeno za sve korisnike PC-ja koji su odabrali da
primaju automatska ažuriranja od Majkrosofta.

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom
5. Twitter: https://www.twitter.com/slikom