[slikom] Re: Microsoft Outlook 2010

  • From: Rajko Knezevic <knezevic.rajko77@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 3 Feb 2015 19:26:49 +0100

Zdravo Gradimire,   nikako da se sjetim da treba u odredjenom program
isključiti detekciju jezika   jer mi nije pravio problem kada je
office 2007 upitanje a posto sam instalirao office 2010 čisto da
isprobam elektornsku postu naisao na ovaj problem koji sam
zahvaljujući vasim uputima uspjesno resio. zahvaljujem na detaljnom
opisu. uzdravlje