[slikom] Re: Masovno brisanje iz mape otpad sa google servera

  • From: Danijel Baričević <danijel.baricevic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 11 Feb 2015 10:04:05 +0100

Mapa Otpad je po zadanim postavkama skrivena na Gmailu.
Kako bi se prikazala, na stranici potražiti riječ: "Više". Tu stavku
aktivirati, a tada će se ispod nje prikazati popis svih skrivenih mapa,
odnosno oznaka, kako se to zove kod Gmaila.
Potražiti tada naziv "Otpad", te tu oznaku aktivirati da se učita mapa
Otpad.
Slovom B potražiti gumb s nazivom "Sada isprazni mapu Otpad" i
aktivirati enterom.
Pojavit će se upozorenje o potvrđivanju brisanja svih poruka u mapi
otpad u kojem treba tabom doći do gumba "U redu" i Enterom izbrisati svu
poštu iz mape Otpad.

lp

Danijel Baričević

Twitter: baricdan