[slikom] Malvare bites anti-malvare

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 17 Sep 2010 23:43:53 +0200

Mozete li mi reci sto znaci ovo sto sam napisao u naslovu? Racunalo mi je
kupljeno prije par mjeseci i ovo mi je netko instalirano, a kada otvaram neke
linkove ovo mi pravi probleme kao na primjer na video-audio listi kada u
googleu napisem ime nekog izvodaca i kada pretrazujem u rezultatima i kada na
dosta linkova stisnem enter ili razmaknicu javs mi kaze: "malvare anti-malvare
akses bloked", a kada i otvorim stranicu javs mi kaze da se stranica ne moze
otvoriti. Da li bilo dobro da uklonim ovaj program i ako bi kako se to uklanja
iz control panela ako je tamo? Ako ga ne treba ukloniti sto s njim napraviti da
mi ne smeta prilikom otvaranja stranica?
Inace imam antivirusni program Avast free antivirus.