[slikom] Malo statistike

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: "Lista SliKom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 29 Feb 2008 09:30:57 +0100

    Zdravo svima,

Rijetke su godine koje imaju dan, 29. februar. To ima svaka četvrta godina.
Upravo jutros gledam statistiku za mjesec februar a koja se odnosi na posjete
web portalu SliKom.Inače primjetio sam da je mjesec februar među mjesecima u
kojima se više posjećuje web portal kao i mjesec kada se šalje više poruka.
Jutros sam se iznenadio kada sam vidio podatak da je u toku februara 964 puta
otvorena strana za pristup "voice room". To čini jednu polovinu od svih
otvorenih strana koje se mogu otvoriti na web portalu. Ovo više nego očigledno
govori o interesu za "voice room". Predpostavljao sam ja da će biti interesa za
ovo ali baš ovoliko da budem iskren i nisam.

     Pored ovoliko otvorenih strana koje se nalaze na web portalu SliKom dosta
je i pogrešnih pokušaja. Za one koji se interesuju za web strane evo
informacije
da je bilo 643 grešaka sa kodom 404, te 641 sa kodom 301, što zajedno čini 86
posto svih grešaka te 13 posto sa kodom grešaka 206. Iz ovog ja izvlačim samo
jedan zaključak, to je  da pod hitno trebam sređivati web portal SliKom.

    Pozdrav od Gradimira