[slikom] Re: Mala pomoc

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 25 Dec 2007 16:22:59 +0100

Pozdrav, Slavko!
Lista FireCracker kao takva vise ne postoji vec duze vrijeme, a nasljednica
joj je lista Razbijaci koja je smjestena na GoogleGroups serveru.
Evo vidim da su ti vec ljudi i odgovorili, a zasto te nema na popisu clanova
jos moram provjeriti. Moja je pretpostavka da u trenutku kad sam prebacivao
clanove s liste na listu tvoja adresa zbog Freelistsovih musica nije bila
medju njima. Sad cu odmah jos jednom provjeriti stanje na ovoj listi i
ubaciti te gore s ovom adresom.
Regards
MSN: zarakijel@xxxxxxxxx