[slikom] Re: Mac look na PC-ju

  • From: "DAVID PODREKA" <david_podreka@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 12 Jul 2005 22:03:03 +0100

Ciao Rajko!

Znaka vise od mozes se rijesiti u svim svojim porukama tako da odes u MS
Outlook Express-u u njegova podesavanja, znaci u Tools pa zatim u Options.
Putem tastature to mozes odmah cim otvoris sam program sa komandama ALT+T+O.
Zatim tamo negdje pronadji karticu sad nazalost ne znam napamet, mislim da
je pod send gdje mozes definirati koji ce se znak prikazivati u takvoj posti
ili sve to jednostavno iskljuciti.

David