[slikom] MS outlook

  • From: <musicmaestro@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 23 May 2014 12:58:40 +0200

tili aplikaciju iz naslova, koliko su njome zadovoljni.
   Onoliko koliko sam probao da se njome koristim, imam utisak da i nije toliko
slicna sa outlook expresom koji sam ranije koristio.
   To se pre svega odnosi na ubacivanje kontakata iz same mail poruke.
   Jednostavno pritiskom na aplikacioni taster, i gornjom strelicom dva puta
gore, ne postoji, bar kod mene funkcija dodaj kontakt u bilo kom obliku, sto je
za mene prvorazredno razocarenje.
   U ovoj aplikaciji funkcionise precica kontrol+shift+c, na nacin koji je
Dobrinko, dao u jednoj prethodnoj poruci, tj. ona vodi do rubrike novi kontakt,
gde se pojavljuju vec standardne rubrike, koje popunjavamo.
   Drugo razocarenje, sledi odmah, jer kreiranjem nove poruke, kucanjem prvih
slova kontakta kome saljemo tu poruku, ne pojavljuje se cela adresa.
   Kada sam vec tu, da kazem, da sam taj problem u windows live mail aplikaciji
resio na jednostavan nacin, tako sto kreiranjem nove poruke sa kontrol+n kucam
prva slova kontakta kome je saljem, i pritiskom dva puta enter NVDA cita
kompletnu njegovu mail adresu.
   Da li zbog duzeg koriscenja, ili zbog necega drugog windows live mail, bar
kod mene je u prilicnoj prednosti nad outlookom, koji kao svoju prednost ima to
sto u njemu cuvanje atachmenata, se ostvaruje na potpuno isti nacin, kao i kod
outlook expressa.
   Sam operativni sistem Windows sedam, je po mnogo cenu razlicit od XP
sistema, ali mi se cini, da su putokazi u njemu, izdasno postavljeni u vidu
najrazlicitijih precica, samo sto po nekom nepisanom pravilu, ja u pocetku
koriscenja neke aplikacije, nikako da dodjem do onih koje su mi u tom trenutku
najpotrebnije.
   To su moji prvi utisci koje sam zeleo da podelim sa onima, koje ovo sto mene
interesuje takodje zanima.
   na pokazanoj poaznji ovoj poruci zahvaljujem, uz pozdrav do sledece.
---
U ovoj e-po¹ti nema virusa i zlonamjernih programa jer je aktivna avast!
antivirusna za¹tita.