[slikom] MP3 Players

  • From: "Mike" <todosijevic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: "slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 9 Jul 2005 17:08:37 +0200

                Pozdrav svima,

     Znam da je bilo rasprave oko MP3 Player-a za mobilne telefone. U medju
vremenu sam prikupio neke informacije, a i sam isprobao više MP3 Plaryer-a.
Ima ih veci broj, i sasvim solidno sviraju MP3 formate. Velicina im je od
180 KB, do preko MB. Jedan od programa za MP3 player se nude i u paketu za
Talks Premium, takodje i u paketu Mobile Speak. Osim ova dva, probao sam
Helix player, koji mi se licno po zvuku, najviše dopao. Medjutim, neki drugi
su mogli da postignu vecu jacinu kod sviranja. Nazalost, iako mislim da
postoji, ja se do sada nisam sreo sa MP3 player-om, koji podrzava MP3
formate za zvona. Nk 6600 za zvona podrzava WAV, AMR, MID, AWB. Prijatan
vikend,