[slikom] Lupa

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: "Lista \"SliKom\"" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 11 Sep 2005 07:35:08 +0200

     Zdravo svima!

Na portalu slikom, adresa: http://www.slikom.org na pocetnoj strani u poglavlju
o ekranskim lupama sam postavio link, FreeStone Group -
Magical Glass - free computer screen magnifier. Preko ovog linka mozete doci do
vrlo zanimljivog programa. Radi se o ekranskoj lupi koja moze da uvelica sadrzaj
na ekranu i do 10 puta. Program moze da se pokrece precicom sa tastature kao i
sva druga podesavanja. O ovoj lupi ce vjerojatno Rajko iz Prijedora nesto
kasnije napisati vise. Ja samo jos dodajem da je velicina programa za download
oko 130 kilobajta i da je program free.

Gradimir