[slikom] Re: Louis Braille

  • From: meda minic alb <medaminic_alb@xxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 04 Jan 2013 08:47:07 +0100

Hvala ti Gradimire za ovaj tekst. Danas bi trebalo svi slepi, svako na svoj
nacin, neko pisanjem, neko citanjem i slicno da obelezimo rodjendan Lujsa
Braja, pa samim tim danasnji dan se moze smatrati i rodjendanom svih slepih,
jer da nije bilo njegovog izuma, danas, ne bismo ovako civilizovano mogli da
citamo i pisemo, ucimo i skole pohadjamo.
 Uistinu sada je era racunara, ali dok nije bilo toga, brajevo pismo nam je
it kako pomoglo da postanemo ovo sto jesmo i da kontaktiramo jedni druge,
dok nije bilo ni telefona.
 nadam se da mi neces zameriti na komentaru, ali i ako ti predlozim da isti
ovaj tekst pustis na listu: "Nase teme" nece biti suvisno.
 Hvala na prostoru i razumevanju s postovanjem svim clanovima ove liste:

                                                                       MEDA
PANCEVO