[slikom] Re: Lista svitanje

  • From: "DAVID PODREKA" <davidpodreka@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 23 Aug 2004 10:03:13 +0200

Pozdrav Sasi, Zvonku i ostalima!

Najprije naravno tu je svakako i moja podrska za novu listu. Samo naprijed!!!
Bio sam naravno i na webu, pa samo jedno malo pitanje za Sasu buduci nesto nije
uredu s ucitavanjem nasih dijakritickih znakova dok kod drugih stranica nema
problema, pa cak niti na linku Internet Radar koji je stavljen na dnu same
strane. Dakle, koja je kodna strana u pitanju???

David