[slikom] Linuks

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 13 Aug 2004 21:32:47 +0200

          Zdravo Alf!

Imam instaliran Slackware 9.0 i probavam sa FLITE, FESTIVAL, yasr i jos
ponesto. Ponesto je i progovorilo mada su me  ubjedjivali da je bolje da godinu
dana skupljam 300 dolara i kupim hardversku jedinicu nego da se mucim godinu
dana da natjeram da festival proprica. Licno poznajem jednog od autora
festivala pa sam se zato odlucio a usput postoji i sinteza za Esperanto.
U aprilu sam radio reinstalaciju Windowsa 98 pa mi je tom prilikom nesto zeznuo
oko particije na kojoj je linuks. Danas sam to vracao pa da nastavim  gdje sam
stao. Uspjesno vraceno pa sada zavisi od vremena koliko cu mu posvetiti paznje.
Zakleo sam se da ni u grob necu otici a da linuks ne osposobim i da neke ideje
oko sinteze ne rijesim. Sada cemo vidjeti ko je tvrdoglaviji ja, Linuks ili
hardver.

Gradimir