[slikom] Kopiranje torenata

  • From: "NINO" <ninoslav@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 5 Apr 2008 12:42:43 +0200

Dragi listeri,
posto cu morati da reinstaliram Windows, interesuje me da li iz Utorenta mogu
da negde iskopiram torente koje nisam dovrsio, odnosno koje seedujem, te da ih
po ponovnom instaliranju programa vratim kako bi nastavili da rade. Fajlovi
koje skidam su mi na D particiji. Ovu opciju nisam uspeo da pronadem ni u
glavnim menijima, ni u meniju na desnom kliku na selektovanom torentu.
Hvala unapred na pomoci.
Ninoslav