[slikom] Konverzija DVD-a u AVI drugi put

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <razbijaci@xxxxxxxxxxxxxxxx>, <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 16 Apr 2008 14:02:54 +0200

Pozdrav svima!
Par lljudi mi se vec javilo s nekim ispravkama koje sam napisao u uputi koju
sam poslao jucer, popravio sam to i postavio na 4shared novu verziju koja se
sad zove DVD-u-AVI2.7z.
Na prvi pogled i nema neke razlike, ispravljeno je par sitnica koje se dosta
tesko uoce, zbog toga su greske vjerovatno i nastale, no sad bi, ako se
nesto novo ne pojavi sve trebalo biti u redu.
Nazalost, morat cete skinuti ponovo sve u kompletu, ali radi se samo o 4 mb
pa cete prezivjeti s tim.
Regards

MSN: zarakijel@xxxxxxxxx