[slikom] Re: Kom browseru vi najvise verujete?

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: "Lista SliKom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 22 Oct 2015 06:53:21 +0200

Zdravo Nikola,

Priznajem da sam iznenađen ovom anketom kada je u pitanju Internet
Explorer. Iskreno mislim da ga koristi mnogo više korisnika računara.
Istina i u ovom tekstu se kaže da su mnogi glasali za browser sa kojim nisu
otvarali stranu za anketu.
Web portal "SliKom" je nekada koristio "awstat" analizu posjeta web
stranama i tamo je bila i jedna tabela koja je pokazivala koji se browser
koristio prilikom otvaranja nekog sadržaja. U to vrijeme je Internet
Explorer vodio na listi korišćeni browsera i to u velikom procentu. Sada
nemam tako pristupačnu analizu mada i dalje mislim da je procenat nešto
bolji.
Mozila je sa svojim browserom Firefox pretjerala kada je poslije ja
mislim verzije 3.6 krenula da skoro pa svaki mjesec ima novu verziju. Ipak,
mora se priznati da kod članova ove liste sve više i više srećem upravo
korišćenje Firefox kao defaultnog browsera. I ja se lično držim svoje
navike još iz vremena prije više od deset godina da mi je defaultni browser
Internet Explorer mada ima na desktopu Firefox a evo probao sam i ovaj Tor
browser. Prvi utisci su da se može raditi.
Imao sam priliku prije pola godine da sjedim uz računar koji ima
Windows XP, JAWS 5.0 i Internet Explorer 6.0. Bio je neki drugi problem na
računaru da nije bilo pristupa internetu ali podsjećanje na dobri Internet
Explorer 6.0, JAWS 5.0 je bilo više nego lijepo. Još uvijek to sve radi...

Pozdrav!

Od: "Nikola Rundek" <nikola.rundek@xxxxxxxxx>
Tema: [slikom] Re: Kom browseru vi najvise verujete?

Zdravo!

Koristio sam internet explorer, chrome i Firefox.
U sva tri instalirao dodatke protiv reklama, antivirusne programe.
I u svaki mi se ubaci onaj tip koji nudi ekonomsku formulu za uspjeh;
tip koji je razocaran izdajom kolega ili sto vec.

Svi su digli ruke od internet explorera 8, sve mi vise stranica kaze da
mi je preglednik zastario...
Ali se jedino u windows xp, u IE 8 osjecam kao nekad, neometan od
reklama i slicnih pi...kanterija.

Vec sam nekoliko puta pisao u slicnom tonu, ali ovaj nagli silovani
razvoj sustava, preglednika, citaca ekrana, meni stvara jedino osjecaj
mucnine, sporosti; previse je posrtanja za tako mocne brojke raznih
verzija spomenutih tih programa.
Mozda ce mi netko reci da nisam napredni korisnik, ali stvarno, ja se s
ovim simptomima vise ne znam nositi...
Ili jednostavno starim pa sam tanjih zivaca...

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom
5. Twitter: https://www.twitter.com/slikom