[slikom] Ko je u sobi?

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: "Lista SliKom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 6 Feb 2008 00:05:09 +0100

     Zdravo svima,

     Drago mi je da je većina od vas već instalirala ovaj program i posjetila
"SliKom" voice room i pokušala razgovarati.  Nadam se da su prva iskustva
dobra.
I ja polako se navikavam na ovaj program pa i na probleme koji se pojavljuju.

     Već sam pisao kako će biti problema sa podešavanjem mikrofona i slično.
Oni
koji u voice room dolaze preko DialUp  konekcije će imati nešto više problema
ali tu se nemože ništa uraditi. Dobro je da se uopšte čujemo. Ukoliko je neko
došao sa DialUp konekcije i ima problema jedno od rješenja je diskonekcija pa
ponovno konektovanje. Ako je konekcija ispod 33 KBS-a teško da će se čuti dobro.

     Kada u vašem internet pregledniku upišete adresu:
http://www.slikom.org/voice/ i čekate da vam se otvori strana gdje tražite link:
"Click here to enter the room", možete se strelicom na dole spustiti ispod
linka
i vidjećete ko je sve u voice room. Nije potrebno da ulazite u voice room da bi
vidjeli ko je tu. Ovo samo kao informacija da znate da ste vidljivi kada ste u
voice room.

Pozdrav