[slikom] Knjige

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: "SliKom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 25 Jul 2005 04:09:45 +0200

                    Zdravo svima!

     Dok cekam da mi se predloze linkovi ka web stranama gdje se mogu pronaci
knjige i sam ponesto trazim. Na portalu slikom sam postavio pet novih linkova
koji vode ka knjigama.
1. U poglavlju, biblioteke, postavio sam link, biblioteke naseg okruzenja. Taj
link ce vas odvesti do vecine biblioteka u Srbiji.
2. U poglavlju, knjige i casopisi na internetu, postavio sam cetiri linka ka,
ODP - Open Directory Project. Ovi linkovi nose nazive: Bosanski, Esperanto,
Hrvatski i Srpski. Svaki od linkova vas vodi na ODP ali na odgovarajuce jezik.
Sa te strane mozete dalje ka literaturi na tom jeziku. Oni koji se interesuju za
Esperanto imaju izuzetno veliki izbor. Mozda linkovi sa pocetka i nisu bas
interesantni ali ispod slijedi tabela linkova na drugim jezicima pa opet linkovi
za odgovarajuci jezik. Pogledajte ove druge linkove jer oni mogu biti cak
zanimljiviji. Tu sam pronasao link ka web strani koja skoro da sadrzi sve od
Alekse Santic.
Inace sam ODP projekt nudi izuzetno veliki sadrzaj raznih informacija a
literatura je samo jedna oblast. Svi  sadrzaji se nude na vise jezika. I vi
mozete biti saradnik i  dodavati odgovarajuce sadrzaje. Zato prijedlog da se
posjti ova web strana. O svemu vise detalja na portalu SliKom a direktan link ka
web strani za knjige je:
http://www.slikom.org/knjige/

Pozdrav od Gradimira