[slikom] Re: Kartica sa posebnim simbolima

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: "Lista SliKom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 15 Nov 2010 11:39:34 +0100

    Zdravo Nikola,

Ja nisam imao potrebu da se služim ovom karticom i da dodajem posebne simbole u
Word dokumentu. Uglavnom sam je koristio kada sam imao instruktorske časove i
učio druge da se ovim služe. Ja se uglavnom služim drugim editorima a tamo je
to nekako drugačije i jednostavnije. Već iz ovog možeš zaključiti da baš nemam
dobro iskustvo sa ovom karticom i sa dodavanjem simbola.

    Mislim da su to i u Freedom Scientific zaključili i još davno, sada se ne
sjećam iz koje verzije JAWS-a, dodali alatku za ubacivanje simbola bilo gdje
gdje se nešto upisuje. Dakle i u Wordu, u Outlook Express kada pišeš poruku, u
Skype kada pišeš chat  i slično. Da li si to probao koristiti? Da li si tamo
našao potrebne simbole?
    Za sve ostale koji ovo nikada nisu koristili, treba pisati neki tekst i na
mjestu gdje treba da se upiše neki dodatni simbol, pritisnuti: Insert+4, otvara
se dijalog "Select a Symbol to Print", strelicom na dole odabrati željeni
simbol i pritisnuti enter. Dijalog, "Select a Symbol to Print" se zatvara a na
mjesto gdje se nalazi kursor je upisan odabrani simbol i vi možete nastaviti
dalje pisati.

    Ova lista simbola je definisana u JAWS skriptu pa je moguće dodavati nove
simbole. Za to treba malo znanja o JAWS skriptu ili pomoć nekog ko to zna. Ovaj
alat bi u potpunosti mogao zamjeniti ovu karticu.

    Pozdrav od Gradimira