[slikom] Re: Kako vratiti kontakte u outlook expresu

  • From: "Dobrinko D." <dobrinkodavidovic@xxxxxxxxx>
  • To: "Lista Slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 31 May 2010 17:50:54 +0200

Zdravo Zorane!
Ukoliko imas sacuvanu "wab" datoteku adresara ucini sledece da bi vratio
sacuvane kontakte:

1. Otvori adresar precica=ctrl+shift+b
2. Udji u file menu pritisnuuvsi lijevi alt
3. Spusti se strelicama do stavke, "Uvoz sub menu (U,) Eng. "Import sub menu (i)
4. Pritisni jednom desnu strelicu, kada si pozicioniran na "adresar (wab)... i
lupi enter, poslije cega ti se otvori standardni windows dialoski prozor za
otvaranje, a ti pronadji datoteku adresara gdje si je deponovao i na nju lupi
enter.
5. Nakon nekoliko trenutaka dobices obavijest da je adresar uspjesno uvezen i
potvrdi na ok.

6. Saa tasterom escape izadji iz adresara pri cemu ces biiti vracen u glavni
prozor outlook express-a.
To je to.
Dobrinko.D