[slikom] Re: Kako preusmjeriti msn i yahoo mail na oltlocku

  • From: "Edo" <ekrso@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 13 Oct 2005 07:27:19 +0200

Vozdra hackeru. De malo samo pojasni na sta mislis na http server mislis u
opciama outlock expresa ili na web stranici od www.msn.com ili
www.hotmail.com da tamo slucajno nema tih parametara ili na opcii outlock
expresa onaj dio gdje pita pop 3 server da treba podesiti http server ili?
Malo ovo bolje pojasni. Vozdrica