[slikom] Kako ovo da resim?

  • From: "Milica" <milicaili@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 17 Jun 2008 02:50:01 +0200

Definitivno moram da kupim novi kompjuter, jer ovaj iz dana u dan otkazuje
poslusnost. Dragi moi, skinula sam serije u sedam zipu Bitange i princeze,  sa
jumbomaila. Ima ih 13, kad hocu da otpakujem nastaje problem, do sinoc je
otpakivao bez problema. Kad dodjem u sedam zip, vise nema opcije ekstract, i
ekstract to here. On otvori u vinraru, i pusti samo jednu epizodu. Dakle nece
da otvori kao nekad i da mida listu brojeva serija, i da pise ekstenzija. Kako
ovo da resim? Nadam se da sam bila jasna, i da cu dobiti jasan do kraja odgovor.