[slikom] Re: Kako da vratim na pocetna podesavanja

  • From: "Milan Nedeljkovic" <milned73@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 8 Jun 2012 15:28:17 +0200

pozdrav!
idi u tools pa options i na hotky  izaberi koju precicu hoces recimo
prihvatanje poziva jednom tab na Change selected shortcut
tu enter, u edit polje pritisni taster koji zelis recimo page up
tada tabom mozes cekirati ctrl alt i shift ili sva tri i to sto si cekirao
plus taster koji si uneo u edit polje ti je precica za odogovor na poziv.
p.s. u edit polje nemozes uneti "ctrl alt ili shift"