[slikom] Kako da iz pe de ef formata jedne knjige prebacim slike u word dokument

  • From: "v s" <fizioterapik@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 17 May 2010 23:18:33 +0200

Molim vas pomozite mi trebam iz jedne knjige koja je u pe de ef format da
prebacim slike u moj seminarski rad koi je u word. Probavam, no ne ide pokusala
sam da pdf prebacim u word, no onda mi previse siri sliku i jednostavno receno
deformise je. U koliko imate resenje kako da ovo izvedem napisi te i uputstvo
korak po korak.
Unapred hvala svima koi mi zele pomoci.
Vesna Sofronijevska