[slikom] Re: K-Lite Mega Codec Pack

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 2 Jun 2007 19:50:39 +0200

     Zdravo Roberte,

     Tesko da na osnovu ove adrese mogu bilo sta napisati. Medjutim, koliko
se sjecam i ja sam imao slican problem. Rjesio sam ga kada sam instalirao
noviju verziju Directx-a ili MS-Framework. Mislim da je kod mene cak pisalo
da je problem u directx ili MS-Framework. Zato ovo da tesko mogu
predpostaviti o cemu se tacno radi.

      Pozdrav od Gradimira

Od: "Robert M." <robert.mihajlovic1@xxxxxxxxxxx>
Tema: [slikom] K-Lite Mega Codec Pack

Pozdrav svima,
Pokusao sam instalirati program iz subjekta, ali mi se, vec nakon prvoga
nexta pojavio problem. Uz zvucni signal iz Windows-a za critical stop,
instalacijski carobnjak mi je dao slijedecu poruku:

Setup
Access violation at address 7E41DB0F. Read of address 0019D000.
OK
To se ponovilo tri puta i nakon toga se taj prozor jednostavno zatvorio bez
ikakvog upozorenja.
Lijepo bih molio nekoga s liste, koji zna rjesenje ovog problema, da mi
pomogne.
Hvala!

Robert