[slikom] Re: Jumbo mail poruka

  • From: "demir" <demir1@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 10 Feb 2008 16:53:56 +0100

da rajko tu si upravu dosta puta se salju i lazne informacije da je izasao
neki virus recimo i dosta ljudi se plase toga ja znam recimo moja sestra je
bila uplasena kad je procitala tu poruku i onda sam joj ja objasnio sta je
to i zasto to rade bas pre jedno nedelju-2 nedelja bila je poslata poruka sa
napomenom da se ne ulazi na hotmail ili na mail jel je izasao novi virus
koji unistava sve u windowsu pa ako mogu moderatori da to sprece zamolio bih
da to urade jel dosta ljudi to ne zna i onda pokusavaju da to ispostuju tu
poruku puno pozdrava