[slikom] Re: Jos jedno internetsko?

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 1 Apr 2007 22:29:47 +0200

I bi nedelja, 1. april 2007. godine kada Violeta sasvim ozbiljno napisa i
ovo:
I jos nesto: upravo kad se pokrene ovaj link za memorisanu verziju
stranice, na toj stranici uvijek stoji jedna linija u kojoj pise: Ako
Ń?elite da stavite ovu stranicu u vaŃ? "Bookmark," koristite slijedeĐśi
url: http://www.google.com/search?q=cache:Axe-

Kada strelicom "nagazite" na taj red, Jaws se zalaufa i nista ne moze da ga
zaustavi dok on ne iscita ono sto je naumio. Da li ste ovo primijetili?

     I bi ta ista nedelja, 1. april 2007. godine kada sam ja odgovorio:
     Da Violeta, baš tako. Taj jedan dugački red je u stvari jedna rijec u
kojoj nema razmaka mada postoje znakovi kao što su tačka, crtice i slično i
vrlo često to JAWS prepozna kao jednu riječ i pokuša da je tako i izgovori.
Zbog dužine on udahne veliku količinu vazduha i kada krene da je govori
nemože da se zaustavi.
     Priznajem nije baš ovako ali je jako slično. U svakom slučaju kada bi
u tom redu u toj adresi bilo prazni prostora sve bi izgledalo drugačije.

Pozdrav od Gradimira