[slikom] Re: Jedno pitanje i molba za pomoc!

  • From: "Dragan Miljojcic" <gagabim@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 7 Jun 2007 13:59:12 +0200

Pozdrav svima!

Kume, jedan od razloga moze biti to sto si nekako podesio da ti se poruke
prikazuju grupisane po subjektu, odnosno imenu poruke. To ces proveriti
ovako:
1. Pritisni alt da udjes u meni bar.
2. Pomeri se strelicom dvaput na desno da dodjes na meni koji se u engleskoj
verziji zove "View" a kod tebe na nemackom mora da ima znacenje "pogled",
ili "Prikaz" ili nesto slicno.
3. Pomeri se strelicom na dole da dodjes na "Current View" podmeni, sto je
opet engleski izraz, a kod tebe bi trebalo da tu stoji nesto sto na nemackom
znaci "trenutni pogled", ili "aktuelni pogled" ili nesto slicno, i tu
pritisni strelicu na desno da otvoris podmeni.
4. Strelicama na gore ili dole pronadji stavku koja se na engleskom oznacava
kao "Group messages by conversation", a na nemackom bi trebalo takodje da
znaci nesto kao "grupisanje poruka prema temi o kojoj se govori". Ukoliko ti
je ova stavka oznacena "checked", ili vec kako se to na nemackom izgovara,
pritisni enter na njoj da se iskljuci.

Nakon svega ovoga, poruke bi trebalo da se pojavljuju u punom broju.

Srdacan pozdrav,
Dragan.