[slikom] Re: Jaws scripts for Thunderbird

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 15 Jun 2007 12:38:10 +0200

     Zdravo Zlatko,

     Ovu informaciju imam i ja, vjerovatno je crpimo sa istog mjesta.
Naravno potrčao sam i instalirao ovaj program. Prvo sam pogriješio jer sam
imao instalaciju od verzije 1.5 ali sam stvar kasnije popravio. Međutim ja
i dalje imam problema. Nemogu otvoriti listu poruka u inbox-u i slično.
     Mora se čestitati autoru skripta imajući u vidu da se radi o mladom
skript programeru. Je si li sam probao ovaj program i skriptu za njega i
ako jesi da li radi sve kako treba? Ako je ovo pratio i Dragan Miljojčić
onda jedno pitanje i za njega. Da li si vidio rješenje u ovom skriptu u
kome se sa komandom Alt plus 3, dvaputa brzo pritisnuto, adresa šalje u
klipboard? Da li bi se to moglo riješiti i u tvojoj skripti za kopiranje
email adrese?
     Istina u novoj poruci kod Outlook expresa ova komanda vraća  kursor na
polje to, ali u  otvorenoj poruci za čitanje te komande nema. Usput Dragane
vidim da nešto spremaš oko poruka jer si pitao za neka rješenja.

     Pozdrav od Gradimira

Od: "Zlatko Sobočan" <sobocan@xxxxxxxxxxxx>
Tema: [slikom] Jaws scripts for Thunderbird

    Pozdrav svima!

Izasla je nova verzija Jaws skripte za e-mail klijent Thunderbird. Radi sa
Jawsom ver. 7.xx i 8.xx.

Jaws scripts v1.2 for Thunderbird
http://members.iinet.net.au/~ddalton/DownloadScriptsForThunderbird.html

Lijep pozdrav,