[slikom] Re: Jaws cursor

  • From: Hrvoje Katić <hrvojekatic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 1 Apr 2007 19:23:49 +0200

U tom slučaju treba postaviti restrikciju JAWS kursora na Unrestrected. To
se može napraviti naredbom INSERT+R. Prvo mora biti aktivan JAWS kursor, i
nakon toga kad se prvi put pritisne INSERT+R, JAWS kaže "current window
restriction", drugi put "application window restriction", treći put "frame
restriction", i četvrti put "unrestrected". Dakle treba pritiskati INSERT+R
sve dok JAWS ne kaže "unrestricted".
Pozdrav - Hrvoje