[slikom] Re: Jaws 6.20 deu verzia sa quela autorizaciom

  • From: "Edo" <slauf@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 21 Jan 2006 23:24:34 +0100

Hahahah sta fali da se malo ukljucuje i njemacka verzia jer eto ja sam uvjek
radio sa njemackom verziom pa kad je anreader dosao bio sam primoran na neko
vrijeme da koristim englesku verziu jawsa na koju nisam nikako navikao dok
nisam skontao kako da recimo kad pokrenem njemacku verziu odradim tako da se
anreader ukljucuje samo kad prebacim na englesku jer njemacke rijeci cita da
te bog sami sacuva hahaha. i opet nakon svega sam se opet vratio na njemacku
verziu a i evo koristim i talx njemacki opet i na kraju opet mi dodje sve na
njemackom tako da anreader koristim samo kad moram jer sam se adaptirao na
njemacki glas i anreader mi sve tako sporo radnje radi a ja sam naucio na
ovu brzinu i sad kad anreader prica recimo tecno to meni sve sporo ide s
njim a ja jaws koristim tako dbrzo pa sam onda odlucio da anreader koristim
kad se neke knjige citaju ali zna se eloquence je eloquence i ma da imam i
nekxtup sinteze ipak po meni bez obzira sto eloquence ima los glas je za sad
naj brzi i naj pouzdanii. Javlja se problem u tome sto nextup sinteze imaju
zaista prirodni glas a imaju i brzinu sto se rada tice ali je kod njih
problem u tome sto su one predvidjene za citanje tekstova pa se recimo
desava zbog takvog programiranja da recimo u koliko pritisnete tipku na
tastaturi dolazi do toga da skoro pola sekunde treba da reaguje a to nije
zbog brzine zato sto sam provjeravao prilikom iskljucivanja i ukljucivanja
nego je to zbog toga sto su programirane da tecno i cisto izgovaraju tekst i
onda zbog tih stvari se desava da na tastaturnu komandu tako reaguju a
mislim da bas zbog toga eloquence nista ne cini na poboljsanju glasa jer jos
nisu taj problem rijesili. Toliko a ovo je ono pogled iz mog ugla a svak ima
svoju viziu govornih sinteza a ja ovo ostalo koristim za citanje tekstova
dok sto se rada tice zna se eloquence i to deu zato sto sam adaptirao
savrseno uho na ovo. Mahanje iz Sarajeva.