[slikom] Javs-pitanje

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 19 Sep 2013 13:36:23 +0200

mozila me zeza. Sinoæ se serviser koji mi je popravio raèunalo spojio na
raèunalo i ka¾e da je prona¹ao neki plagin koji smeta mozili kojeg je izbrisao
i ka¾e da provjerim i da bi mozila trebala biti stabilnija. Kada se sinoæ
otspojio sam otkrio da kada palim javs12 da vi¹e nema kalendara jer javs
izgovori javsfor windows redy, a prije bi izgovorio za taj i taj datum bilje¹ke
ne postoje javs for windows is redy. Kako æu instalirati kalendar i mo¾e li mi
netko poslati kalendar koji mi treba za javs12? Uz to sam otkrio da navedenom
javs-u12 javs vi¹e ne govori: outlook expres, my computer, kada uðem u Boris
Bjedov da ne govori samo imena mapa nego govori: grafik 569 my computer, grafik
neki broj izgovori pa my dokument, a kada u my dokument uðem u Boris Bjedov
govori grafik neki broj pa Ivan, grafik Dejan itd. Kako to izbrisati da ne
govori grafik nego da samo govori kao i prije my computer, Boris Bjedov i
ostalo jer me to nervira kada govori grafik?
Boris