[slikom] JAWS 16 -problem

  • From: "lena" <lena.ns72@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 10 Dec 2015 14:24:56 +0100

Pozdrav za sve!

Od nedavno me muci jedan neobican problem . Do pre koji dan i Eloqvance i
AnReader i ana su svi lepo ziveli i radili ne smetajuci jedan drugome .
Ali sada stvari stoje druacije . ili mogu da ubedim JAWS 16 da Eloqvance
govori ili Snezana ili ana . kada jedna sinteza radi kada se probaci prebaci
na druge te druge govore glasoom glasom one prve koja radi . Nebitno je
koja od svvih sinteza funkcionise sve ostale govore tim glasom .
Npr ako Eloqvance radi onda i AnREader i Sapi 5 imaju isti glas od
Eloqvans-a samo malo usporen ubrzan i sl.
Pre se to nije desavalo .
Ako neko ima ideju kako to da resim bicu zahvalna. Pri svemu ni
preinstalacija nije pomogla.
Pretpostavljam da bimoglo lako da bude problem u tome sto ja nesto radim
pogresno .
Iskreno se nadam da je samo to . :)
Pozdrav i svako dobro
Jelena