[slikom] Re: Izvrnuta mail poruka

  • From: Misa Radovanovic <musicmaestro@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 13 Jun 2007 01:53:55 +0200

Dako nece bas biti da je tako.
   Evo u konkretnom slucaju, ti sada moras ovu poruku da procitas, pa tek
onda da vidis na sta ja odgovaram, sto trazi dodatni mentalni napor, da
slozis kockice i das odgovor, koji ima smisla.
   Na nacin koji predlazem, ovakve poruke, dakle samo ove sa ctrl+r bi bile
smislenije, za onoga ko zeli da se pridruzi diskusiji.
   Ovo sa citanjem Jaws-a nema nikakve veze. Moje znanje o radu racunara,
daleko je manje od tvog, ali dozvoljavam sebi slobodu, da iz licnog iskustva
znam, da gde god pozicioniras Jaws, i pritisnes insert+taster na numerickoj
tastaturi, zaduzen pored ostalog i za broj 2, on od tog mesta cita nadole,
tako na koju god se poruku pozicioniras, on ce ti je procitati normalno.
   Ne znam da li bar postoji mogucnost, da Jaws, sam prepozna pocetak svake
poruke u "stablu" bez "penjanja" ili spustanja" red po red? Ovako pratiti
diskusiju uokviru stabla poruka koje je formirano tasterima ctrl+r, verujem
da cete se bar u tome sloziti, je zamorno.
   Ovo je prilicno bitno, i zato o tome toliko pisem, posebno nama
pocetnicima, da mozemo na jednom mestu. Mnogo lakse da procitamo sve
predloge i resenja, za problem koji nas muci, i jednostavno izaberemo,
kopiramo, i zalepimo na zeljeno mesto,ono koje nam najvise odgovara.
   Sta mislite, koliko mi je bespotrebnih poruka, proslo, da bih sacuvao one
koje su mi bileprihvatljive kao resenja za pitanja koja sam postavio.
   Da, pstoji tu resenje. vec citam kako neki predlazu- "pa obrisi
nepotrebno"! pa ja bih pola dana samo brisao nepotrebne poruke. Ne zamerite,
sto kao manjina branim predlog, koji verovatno, vecini, koja raspolaze sa
vise nacina sortiranja poruka, koriscenja Jaws-a i svega drugog postaje
mozda i zamorna, ali pokusavam, da vam predocim, zasto tako mislim.
   Mozda, kada budem ovim bolje ovladao, i necu zeleti da se bilo sta menja.
   Oni koji cuvaju vazne poruke, s ctrl+r, mozda nisu ni svesni koliko
zarobljavaju memoriju koja za mali broj poruka i mozda jeste zanemarljiva,
ali na veliko, da upotrebim trgovacki recnik,  itekako ume da bude znacajna,
i koja bi mogla da se mnogo korisnije upotrebi.

   Izvinjavam se na duzini, ali krace nisam umeo.