[slikom] Re: Izvoz naloga

  • From: "dragan selenic" <d.selenic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 23 Nov 2013 23:01:03 +0100

pozdrav svima
Po¹to se spremam za novu instalaciju sistema, ovo sa izvozom i uvozom naloga æe
mi dobro doæi. Moje pitanje je da li i kako, ako je moguæe se mogu povratiti
sve poruke koje se trenutno nalaze u outlook express-u u novi outlook express
na novom sistemu. I da li se pode¹avanja iz starog outlook-a mogu nekako
preneti u novi outlook express. Radovi se obavljaju na relaciji stari u novi
windows xp .
Unapred hvala na moguæim odgovorima Dragan
  Od: "Mila Kuran" <kuranovicka@xxxxxxxxx>
  Poslato: subota, 18. februar 2012 19:46
  Tema: [slikom] Re: jedno pitanje

  Joj, ja nikako da uradim tu sitnicu.

  Od: "petar budai" <nocobdija@xxxxxx>
  Poslato: subota, 18. februar 2012 16:08
  Tema: [slikom] jedno pitanje

  Pozdrav. molio bi nekoga sa liste da mi pomogne a pomoc se sastoji u
  sledecem. naime slucajno sam izbrisao nalog za imejl pa me interesuje da li
  istu mogu povratiti i kako. hvala na eventualnom odgovoru

  Podaci o listi:

  1. Web strana: http://www.slikom.org/ml/slikom.html
  2. RSS/feed: http://www.slikom.org/feed.xml
  3. Adresa za prijavu: slikom-request@xxxxxxxxxxxxx u subjektu upisati: