[slikom] Izvinjavam se za neprilike ...

  • From: Ivan <dejailic@xxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 11 Jul 2005 04:26:27 +0200

Cao,

Izvinjavam se ako sam nekom napravio nepriliku sa mailom Jows Bug!
To mi nije bila namera. Vec sam hteo samo da pitam kako ovo da
prevazidjem jer mi je padao Jaws nekoliko puta dok sam surfovao.
U poruci sam napisao da poruku necitaju do kraja oni koji nemaju bas
mnogo iskustva sa racunarima i stavio tri znaka uzvika.

izvinjavam se jos jednom!