[slikom] Ispravljanje gresaka

  • From: "Sanja Trempetic" <sanja.trempetic@xxxxxxxxxxx>
  • To: "Slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 23 Jan 2008 22:09:23 +0100

Dragi listeri,
Dobila sam USB stick i od samog pocetka nesto ne stima. Najprije ga nisam mogla
formatirati. Onda smo to uspjeli napraviti na drugom kompjuteru. Zatim sam
imala teskoca pri kopiranju i brisanju nekih fileova. Pokusala sam upotrijebiti
Disk Defragmenter, ali on mi radi samo za particije na hardu.

Nekad sam imala slicnih problema sa zipom (mislim na disk slican disketi) i to
sam u Windowsima 98 rjesavala alatkom iz Sistem Tools koja se zvala Scan Disk.
Tu sam mogla odabrati prijenosne medije i opciju fix error. Takodjer sam mogla
upotrijebiti Disk Defragment na sve diskove.

Sad imam Windowse XP verzija 2002, Servise Pack 1. Zna li mozda netko kako bi
se to moglo rijesiti? Ili uz pomoc Windowsa ili neke druge alatke?

Unaprijed hvala. Pozdrav svima.

Sanja