[slikom] Re: Ipot i softwerski i tune problem

  • From: "edo_slauf" <slauf@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 4 Jul 2005 01:19:35 +0200

Vozdra hackeru i listeri. Tako mi je palo da se nekako snalazim s ovim ali
vjeruj da je jako tesko ko nije iskusan sa jawsom kao sto sam ja. Ako kome bude
palo na pamet da koristi ipot on u istinu je bolji nego bilo koji mp3 player
jer ne samo sto podrzava mp3 failove nego cak i jpg i real koliko za sad sam ga
ispitao i znam. Sreca je moja da ga nisam kupio vec dobio iz Usa od jedne moje
dobre jaranice iz chikaga ali uistinu 30 gb na jedan takav uredjaj je haus za
slusanje i reprodukovanje tolikog broja mp3 failova da se zaista vise nista
nemora s njim nositi. JE sad gdje su njegovi problemi pored software a problemi
su ti da recimo kad ulazis u plei listu nemozes uci bez nekog ko vidi a sta
preostaje jedino je moguce da se nekako kad se udje u njegov meni prstom
zapamti u koliko je to moguce orijentir plei liste jer ovdje je problem sto se
prstom okrece po krugu i mozda je sreca da je krug da nije cetvrtastog oblika
pa tako zamisljam da je to odprilike jedan sat okrugao preko kojeg trebam da
zapamtim da je na 15 sati meni za plei listu. Dakle kad se potrefi ta plei
lista postoji tipka enter koja se bez problema pritisce ali problem je dakle
kad se nesto bira. karakteristicno je da se ton smanjuje i pojacava na taj ...
krug. Volio bi da nisam jedini sto se ovog uredjaja tice i da nekad neki ljudi
koji proizvedu ovakvu spravu moraju da pomisle da nisu sami na ovom svjetu i da
postoji broj ljudi koji nisu u ovako kompletnoj mogucnosti da rade u kompletu
sa ovakvim uredjajem. Meni je na prvi pogled zaista bilo doslo da placem kad
sam vidio tako dobar uredjaj a nemogu s tim uredjajem da radim medjutim kasnije
kad sam poceo da kontam kako to sve ide ipak sam se odlucio da pokusam bar
koliko toliko da neke funkcie na uredjaju obavljam sto mi za sad i uspjeva. Jos
jednom puno pozdrava i mahalica iz sarajeva.
    Od: Edo_slauf
    Za: slikom@xxxxxxxxxxxxx
    Poslato: Saturday, July 02, 2005 10:55 PM
    Tema: [slikom] Ipot i softwerski i tune problem

    Pozdrav svim listerima. Dugo se nisam mogao oglasiti jer nisu moje imail
poruke mogle da produ ali to nije do moderatora nego do nekih serverskih
gresaka ali evo konacno se i ovaj problem rjesio medutim opet i uvjek ima nekih
problema a naravno sve zajednicki mozemo rjesiti. Dakle posjedujem ipot uredaj
tj hard disk vokumen koji ima svoj software koji se zove i tunes bez kojeg se
ni pod raznom nemoze kopirati mp3 muzika niti slike niti bilo sta bez tog
software koji radi tako dobro sa jawsom da se jedva ikako snalazim prilikom
kopiranja ili mi je jos uvjek sve ovo novo pa neznam ali kako sam vidio na
zalost ne cita kad se sa strijelicama prelazi u play listu pa na svakom takvom
putu moram pritiskati tipku za rename da bi mi pokazalo file tacno gdje se
nalazim sto je malo iscrpno ali nema mi izgleda druge nego tako da radim.
Neznam dali vi imate s ovim iskustva? Istina je i to da je ipot malo i
komplikovanii za rukovati sa nama sljepim licima kao sto smo miali se neke
stvari ipak mogu zapamtiti bez obzira sto je na tac dodiru ali je ovaj
softwerski problem sa racunarom mtakav kakav jeste. Volio bi da vi koji imate
iskustva s ovim malo mi pomognete dali bar postoji jaws skripta za ovo ili neka
verzia i tunes software koja podrzava jaws. Ja sam pokusao da kopiram mp3
failove preko windows explorera ali apsolutno nista ne prepoznaje kad pogledam
na ipotu dali je kopirao file nista apsolutno ne cita a ja ovamo na njegovorm
remowable disku vidim ono sto sam kopirao i kad sam pitao zasto je to tako oni
kazu da nisu licenca microsofta i da je to zato. Cekam sto prije na vas
odgovor. Veliko mahanje iz sarajeva.