[slikom] Re: Ipod Playeri

  • From: Zlatko Sobočan <sobocan@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 28 Feb 2009 19:52:30 +0100

    Pozdrav!

Ovi playeri se mogu napraviti vrlo pristupacni za slijepe i slabovidne uz
pomoc softvera Rockbox. Prije par mjeseci sam o tome pisao na ovoj grupi.
Ukratko, softver je dobar, relativno jednostavan za koristenje i odlicno
dokumentiran. Buduci da se radi o softveru razvijenom pod OpenSource
licencom tj. moze se koristiti bez naknade autorima, preporucam da ga
isprobate.

Ispod se nalazi adresa web stranice. Na njoj su dokumentacija, primjeri i
softver. Kopirao sam i nazive modela playera za koje je Rockbox softver
namjenjen.

Rockbox - Open Source Jukebox Firmware
http://www.rockbox.org/

Rockbox is an open source firmware for mp3 players, written from scratch. It
runs on a wide range of players:

* Apple: 1st through 5.5th generation iPod, iPod Mini and 1st generation
iPod Nano
(not the Shuffle, 2nd/3rd/4th gen Nano, Classic or Touch) * Archos: Jukebox
5000, 6000, Studio, Recorder, FM Recorder, Recorder V2 and Ondio
* Cowon: iAudio X5, X5V, X5L, M5, M5L, M3 and M3L
* iriver: H100, H300 and H10 series
* Olympus: M:Robe 100
* SanDisk: Sansa c200, e200 and e200R series (not the v2 models)
* Toshiba: Gigabeat X and F series (not the S series)

Lijep pozdrav,
        Zlatko